Nu tar vi sats inför hösten

Nu är jag tillbaka på kontoret efter några sköna semesterveckor. Jag känner mig mycket nöjd med sommaren. Jag har fått möjlighet att koppla av och umgås med nära och kära. Det har även varit händelserikt – min dotter har gift sig och min bror har blivit farfar. Det var ett helt underbart bröllop. Att få vara farfars syster är inte heller så tokigt. 

Här på jobbet så är det fortfarande relativt lugnt. Många har fortfarande semester och jag har fått en fantastisk möjlighet att samla ihop bilden efter en mycket hektiskt vår och försommar och ta sats inför höstens arbete. Produktionen av de nya bostäderna i Tumba på tillfälligt bygglov kommer igång redan nu i augusti. Under september sjösätter vi den nya organisationen och inleder både budgetarbetet och periodbokslutet för januari-augusti. Dessutom startar vi en ny renoveringsetapp i Fittja. Under september, oktober och november kommer vi även att ha inflyttning i våra nya fina bostäder på Riksten. 

Men som sagt, ännu är det ganska lugnt och jag hoppas kunna njuta av solen och ljumma sensommarkvällar några veckor till.

Trevlig helg!

 

Kommentera

